משלוח דגים בבת ים

משלוח דגים בבת ים

משלוח דגים בבת ים: דגים טריים עד הבית!

כיום הצרכנות הביתית והדיגיטלית צוברת תאוצה ואנחנו יכולים לקנות הכל בלחיצת כפתור באינטרנט או באמצעות הזמנה טלפונית, ולהזמין אלינו משלוח עד הבית, מדובר באלטרנטיבה נוחה למדי שחוסכת כסף, לא מעט זמן, והרבה אנרגיה.

כיום ניתן להזמין משלוח דגים טריים באופן טלפוני או באינטרנט ישירות מחנות דגים טריים 'שירת הים' אליכם הביתה. הודות לערך התזונתי של דגים המכילים: ויטמינים, חלבון, אומגה 3, ברזל וסידן, לצד הטעם האגדי והקלוריות המזעריות, כיום דגים טריים הפכו למוצר צריכה קבוע בכל בית ברחבי ישראל.

דברים שחשוב לדעת על דגים טריים

  • אל תשטפו את הדגים במים – אם חשבתם שחשוב לשטוף את הדג הטרי במים, אנחנו ממליצים לא לעשות את זה – ככל שתשטפו את הדג – הבשר שלו עלול להפוך למכובס, בייחוד כשמדובר בדג טונה שטיפתו פוגעת באיכותו מכיוון שהוא סופג נוזלים ומאבד מטעמו.
  • אופן האריזה להקפאת הדג – אם החלטתם להקפיא את הדג הטרי אז מומלץ לארוז אותו. אם זה חתיכות דג פילה מומלץ לארוז אותו בהפרדה וחציצה כדי למנוע הידבקות במסגרת ההקפאה. אם מדובר בדג שלם אפשר להקפיא אותו בשקית נפרדת או בקופסה מתאימה.
  • אחסון דגים טריים במקרר – אם החלטתם לאחסן את הדגים הטריים במקרר, קחו בחשבון שניתן לאחסן אותם עד יומיים לכל המאוחר.
  • מומלץ לאכול שתי מנות דגים בשבוע – איגוד הלב האמריקני ממליץ על צריכת שתי מנות דגים בשבוע.
  • זיהוי דגים טריים – דג טרי הוא מבריק, רירי, צבע הזימים אדום, הדג צריך להיות בעל עור מתוח וריח נעים.

תושבי בת ים והסביבה? משלוח דגים בבת ים במיוחד בשבילכם!

 לפעמים אנחנו חושקים בדג עסיסי וטרי בצלחת, אבל אין לנו כוח לצאת מהבית או שהעומס וריבוי משימות החיים הכריעו ואין לנו אפילו אפשרות לפנות חצי שעה ולקפוץ לחנות דגים ולהביא לנו ולמשפחתנו ארוחה בריאה וטעימה. מה גם שבתקופת מורכבת זו לא תמיד אפשר לצאת מכותלי הבית ואף לחלקנו זה דיי טירחה.

מחיר המשלוח הוא 20 ש"ח

למרבה המזל חנות הדגים שירת הים מאמינה בשירות מצוין ללקוחותיה, כחלק מהשירות היא מבצעת משלוח דגים בבת ים וזאת על מנת שתוכלו ליהנות ממקסימום איכות ושירות, מינימום טרחה ומטעם נדיר בצלחת. משלוח דגים בבת ים יגיע אליכם באריזה מותאמת עם דגים נקיים, חתוכים ועטופים על פי בקשתכם האישית.

חנות הדגים בבת ים: שירת הים בשירות עד הבית!

אם אתם מחפשים משלוח דגים בבת ים – הגעתם למקום הנכון. שירת הים היא חנות דגים טריים ויש בה מגוון רחב של דגים כגון: לברק, דניס, מוסר ים, בר ים, לוקוס, סלמון, מושט, נסיכת הנילוס, טונה אדומה, טונה לבנה, פילה ברבוניה, מקרל, בורי, פורל ועוד.  חנות הדגים שירת הים מאמינה בשירות טוב ואדיב ללקוחותיה, אמינות ואיכות גבוהה. צרו קשר למשלוח דגים בבת ים והסביבה, בתיאבון.


מוצרים נבחרים בחנות



0
    0
    סל קניות
    סל הקניות שלך ריקקניה בחנות
    Call Now Button דילוג לתוכן